ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІ
оцінювання результатів навчання учнів/учениць 5-9-х класів Свідоцтво досягнень
·
Розвиває особистісні якості в процесі
фізичного виховання
·
Володіє технікою
фізичних вправ
·
Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність
Група результатів 1. Формування психічної
та соціально-психологічної сфер засобами
фізичного виховання
·
Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1];
·
Формує вольові якості
у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2];
·
Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного
виховання [ФІО 1.3];
·
Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії
у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [ФІО 1.4];
·
Дотримується етичних норм у руховій діяльності [ФІО 1.5]
Група результатів 2. Систематичні заняття
фізичними вправами, володіння
технікою фізичних вправ
·
Демонструє техніку фізичних
вправ [ФІО 2.1];
·
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2];
·
Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3]
Група результатів 3. Усвідомлення значення фізичної/рухової активності
для підтримування стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного
виховання
·
Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1];
·
Контролює свій фізичний
стан під час рухової діяльності [ФІО 3.2];
· Дотримується здорового способу життя через фізкультурно-оздоровчу діяльність [ФІО 3.4];· Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [ФІО 3.5]
Бал |
|
|
||
Група 1. Формування психічної та соціально-психологічної сфер засобами фізичного виховання |
Група 2. Систематичні заняття фізичними вправами, володіння технікою фізичних вправ |
Група 3. Усвідомлення значення фізичної/рухової активності для підтримування стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного виховання |
||
1 |
Учень / учениця не бере практичної участі у фізичних заняттях та під час оздоровчих вправ, не проявляє інтересу до власного фізичного розвитку |
демонструє мінімальний інтерес до фізичної активності, не виявляє бажання співпрацювати з іншими та уникає участі
в будь-яких групових діях під час
уроку |
учень не дотримується правильної техніки виконання вправ, часто допускає помилки, не враховує основні
правила та рекомендації вчителя |
не бере участі
у процесі фізичної / рухової активності, демонструє мінімальний інтерес
до здорового способу життя та активних видів відпочинку |
2 |
Учень / учениця демонструє мінімальний активний рівень зацікавленості у фізичних |
відтворює незначну частину вправ, не може ефективно співпрацювати |
демонструє мінімальне розуміння техніки виконання |
демонструє мінімальну участь під час фізичної / рухової активності, що є |
|
активностях, не виконує фізичні вправи чи фізкультурно-оздоровчі завдання |
з іншими учнями,
не зацікавлений у власному розвитку |
вправ, вправи виконує недостатньо точно |
недостатньою для підтримки здоров'я |
3 |
Учень / учениця демонструє обмежений рівень інтересу до фізичних /
рухових активностей, іноді демонструє елементи правильної
техніки виконання вправ,
але це відбувається лише з допомогою вчителя |
демонструє часткову участь
у відпрацюванні різноманітних завдань; під час уроку не проявляє ініціативу у власному розвитку та вміння співпрацювати |
частково демонструє елементи правильної техніки виконання вправ, однак допускає помилки, що впливають на результат |
демонструє мінімальну участь у фізичній
/ руховій активності, проте
це відбувається лише з настанови вчителя |
4 |
Учень / учениця демонструє незначний інтерес до фізичних вправ, проте інколи бере участь
в іграх та оздоровчих вправах |
іноді бере участь у
відпрацюванні різноманітних
завдань, демонструє мінімальну взаємодію з однолітками |
демонструє часткове розуміння техніки вправ, виконує
їх правильно, але з неточностями |
іноді бере участь
у фізичній / руховій активності, однак не демонструє її на постійній основі |
5 |
Учень / учениця демонструє середній рівень зацікавленості, регулярно бере участь
у загальнорозвивальних
вправах та оздоровчих вправах, однак
не виявляє значного ентузіазму |
епізодично демонструє окремі
вольові якості під час виконання фізичних вправ, деякі
ознаки співпраці та активності у власному розвитку |
демонструє середній рівень
техніки виконання вправ,
допускає мінімальну кількість помилок, однак не
завжди виявляє стабільність у виконанні |
демонструє середній рівень
участі у фізичній / руховій активності, але не завжди зі значним ентузіазмом |
6 |
Учень / учениця демонструє інтерес
до фізичних занять та
здорового способу життя, регулярно
бере участь у загальнорозвивальних вправах та завданнях, звертаючись за допомогою до вчителя |
демонструє середній рівень участі та співпраці з іншими учнями,
епізодично виявляє вольові якості під час виконання фізичних вправ |
демонструє добре засвоєну техніку вправ, але допускає неточності в рухах чи певних вправах, що потребують покращення після демонстрації вчителем |
учень демонструє обмежений рівень участі у фізичній / руховій активності, однак
йому не вистачає систематичності та
постійності у ході виконання вправ |
7 |
Учень / учениця демонструє достатній рівень зацікавленості й активності; регулярно бере участь у фізичних та оздоровчих вправах, виявляючи до них певний інтерес |
активно бере участь
у групових завданнях, активно взаємодіє з однолітками
та проявляє елементи лідерства |
добре володіє технікою виконання вправ, демонструючи неабияку точність та стабільність, допускає незначну кількість помилок |
демонструє достатній рівень участі у фізичній активності, займається фізкультурно- оздоровчою діяльністю, виявляючи до неї певний інтерес |
8 |
Учень / учениця
демонструє високий рівень
зацікавленості фізичною активністю, бере активну участь в оздоровчих заходах |
демонструє співпрацю та взаємодію з однолітками в командних іграх,
бере активну участь
у групових завданнях, виявляє високий рівень самостійності |
демонструє вправність у ході виконання завдань, проте виявляє недосконалість у техніці їхнього виконання |
учень виявляє достатній рівень участі та активності у фізичній
/ руховій активності, дотримується здорового способу життя |
9 |
Учень / учениця
демонструє високий рівень фізичної активності, регулярно займається фізичними та оздоровчими вправами, |
демонструє неабиякий рівень співпраці та лідерських якостей; бере активну участь у досягненні |
виявляє майстерність у техніці виконання вправ; виконує вправи майже ідеально, без |
демонструє високий рівень
участі у фізичній активності, виявляє значний інтерес до здорового
способу життя |
|
виявляючи інтерес до здорового способу
життя, однак у процесі відтворення вправ після демонстрації вчителя допускає незначні помилки |
спільних цілей в командних іграх |
помилок та з високою ефективністю |
|
10 |
Учень / учениця
демонструє високий рівень
зацікавленості та систематичності під час виконання різних вправ, надає
перевагу фізичній активності
як важливому складнику свого життя |
демонструє високий рівень
співпраці в командних іграх, ефективно
взаємодіє з однолітками та постійно сприяє їхньому розвитку |
демонструє високу техніку
виконання фізичних вправ у ході ігрової
та змагальної діяльності, самостійно обирає найефективніший спосіб виконання фізичних вправ |
виявляє високий рівень
фізичної активності, регулярно та якісно виконує
фізичні вправи |
11 |
Учень / учениця демонструє винятковий рівень зацікавленості та дедукації, виявляє
особливий інтерес до фізичної активності й власного розвитку |
демонструє вольові якості
у процесі рухової
активності, розуміє власну
роль у ході командної
гри, на високому рівні аналізує як
власні сильні та слабкі якості, так і відповідні якості суперника |
систематично демонструє вольові якості у процесі рухової активності, визначає власну роль та завдання для підсилення командної взаємодії та основі
аналізу сильних та слабких сторін, як свої, так і команди |
демонструє високий рівень участі у командній діяльності, виявляє неабияку фізичну
активність та приділяє чимало часу фізкультурно-оздоровчим вправам, що відображається на його загальному стані здоров’я та фізичній
формі, добирає фізичні
вправи для регулювання власного емоційного стану |
12 |
Учень / учениця демонструє виняткову зацікавленість у фізичній активності, демонструє винятковий інтерес до фізичних занять та оздоровчих вправ, що є ключовим складником його життя, аналізує власні навчальні
дії, планує свій подальший освітній поступ, ініціює, планує й організовує співпрацю в групах
з метою досягнення навчальних цілей, виконання дослідницьких / творчих завдань |
демонструє та визначає власну
роль у командній діяльності, стимулює однолітків до досягнення високих цілей, виявляючи їхню співпрацю та лідерство |
демонструє бездоганне виконання вправ, гармонію та точність рухів,
пропонує одноліткам ефективний спосіб виконання фізичних вправ |
демонструє особливу фізичну
активність, систематично та цілеспрямовано займається фізкультурно-оздоровчою діяльністю, вміє себе якісно
оцінювати |
Рівні навчальних досягнень учнів | Бали | Критерії оцінювання навчальних досягнень |
І Початковий | 1 | Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета, необхідні для розрізнення та виконання певних елементів фізичних вправ з допомогою вчителя |
2 | Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом на елементарному рівні, може розрізняти та виконувати окремі елементи фізичних вправ з допомогою вчителя | |
3 | Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом на початковому рівні, розрізняє елементи техніки виконання фізичних вправ, може виконувати нормативний показник низького рівня | |
ІІ Середній | 4 | Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом на рівні, вищому за початковий, розрізняє елементи техніки виконання фізичних вправ. Може виконувати більшість елементів фізичних вправ з незначними помилками |
5 | Учень (учениця) виявляє розуміння основних положень навчального матеріалу. Може виконувати технічно правильно окремі фізичні вправи, визначені навчальною програмою | |
6 | Учень (учениця) виявляє знання і розуміння основних положень навчального матеріалу. Може з допомогою вчителя аналізувати і виправляти допущені помилки. Здатний виконувати окремі контрольні навчальні нормативи та вправи обов’язкових комплексних тестів оцінювання стану фізичної підготовленості, виконувати більшість елементів фізичних вправ з незначними помилками | |
ІІІ Достатній | 7 | Учень (учениця) виявляє знання і розуміння більшої частини навчального матеріалу. Здатний застосовувати навчальний матеріал для виконання фізичних вправ, визначених навчальною програмою |
8 | Учень (учениця) має достатньо повні знання, вільно застосовує вивчений матеріал, уміє аналізувати допущені помилки й робити висновки. Володіє технікою виконання фізичних вправ, виконує вправи обов’язкових комплексних тестів оцінювання стану фізичної підготовленості | |
9 | Учень (учениця) вільно володіє навчальним матеріалом, уміло застосовує його на практиці. Виконує контрольні навчальні нормативи і вимоги, вправи для обов’язкового повторення і домашніх завдань | |
ІV Високий | 10 | Учень (учениця) має повні, глибокі знання, вміло володіє навчальним матеріалом, знає техніку виконання фізичних вправ. Рівень умінь і навичок та фізичної підготовленості дає змогу якісно виконувати контрольні навчальні нормативи і вимоги |
11 | Учень (учениця) володіє узагальненими, міцними знаннями, технікою виконання фізичних вправ. Уміло застосовує їх на практиці. Виконує контрольні навчальні нормативи і вимоги на високому рівні | |
12 | Учень (учениця) має узагальнені, системні знання, інструктивні навички техніки виконання фізичних вправ та обов’язкових комплексних тестів оцінювання стану фізичної підготовленості |
Ріквивчення
|
Навчальні
нормативи
|
Рівень
компетентності
|
||||
низький
|
середній
|
достатній
|
високий
|
|||
1 ріквивчення
|
6 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених
способів у гандбольні або задану половину футбольних воріт з
відстані 7 м
|
Хл.
|
1 або жодного влучного удару
|
2
|
3
|
4–6
|
Дівч.
|
Жодного влучного удару
|
1
|
2
|
3–6
|
||
6 передач м’яча з місця на точність партнеру одним із вивчених способів з відстані 7
м
|
Хл.
|
1 або жодної
правильно виконаної передачі
|
2
|
3
|
4–6
|
|
Дівч.
|
Жодної правильно виконаної передачі
|
1
|
2
|
3–6
|
||
2 ріквивчення
|
5 ударів по нерухомому м’ячу на точність
одним із вивчених способів у гандбольні ворота або задану половину
футбольних воріт з відстані 7 м
|
Хл.
|
1 або жодного влучного удару
|
2
|
3
|
4–5
|
Дівч.
|
Жодного влучного
удару
|
1
|
2
|
3–5
|
||
4 передачі м’яча з місця на точність партнеру одним із вивчених способів
з відстані 7 м
|
Хл.
|
1 або жодної правильно виконаної
передачі
|
2
|
3
|
4–5
|
|
Дівч.
|
Жодної правильно виконаної передачі
|
1
|
2
|
3–5
|
||
3 ріквивчення
|
5 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у
гандбольні ворота або задану половину футбольних воріт з відстані11 м
|
Хл.
|
1 або
жодного влучного удару
|
2
|
3
|
4–6
|
Дівч.
|
Жодного влучного удару
|
1
|
2
|
3–6
|
||
4 спроби ведення м’яча одним із вивчених способів на швидкості
|
Хл.
|
1 або жодної правильно виконаної спроби
|
2
|
3
|
4–5
|
|
Дівч.
|
Жодної правильно виконаної спроби
|
1
|
2
|
3–5
|
||
4 ріквивчення
|
5 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у
гандбольні ворота
|
Хл.
|
1 або
жодного влучного удару
|
2
|
3
|
4–5
|
або задану половину футбольних воріт з відстані11 м
|
Дівч.
|
Жодного влучного удару
|
1
|
2
|
3–5
|
|
5 спроб обведення стояків (фішок)
|
Хл.
|
1 або жодної правильно виконаної спроби
|
2
|
3
|
4–5
|
|
Дівч.
|
Жодної правильно виконаної спроби
|
1
|
2
|
3–5
|
||
5 ріквивчення
|
5 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у
гандбольні ворота або задану половину футбольних воріт з відстані16,5
м (з-за меж штрафного майданчика)
|
Хл.
|
1 або жодного
влучного удару
|
2
|
3
|
4–5
|
Дівч.
|
Жодного влучного удару
|
1
|
2
|
3–5
|
||
5 ударів на
точність одним із вивченихспособів у
гандбольні ворота або задану половину футбольних воріт з відстані
11 м після ведення м’яча
|
Хл.
|
1 або жодного влучного удару
|
2
|
3
|
4–5
|
|
Дівч.
|
Жодного влучного
удару
|
1
|
2
|
3–5
|
||
5 ударів по м’ячу серединою лобана
точність у руки партнерові
|
Хл.
|
1 або жодного правильно виконаного удару
|
2
|
3
|
4–5
|
|
Дівч.
|
Жодного правильно виконаного удару
|
1
|
2
|
3–5
|
||
Для воротарів: 5 ударів по м’ячу ногою з рук на дальність і точність з розбігу не більше 4 кроків,
не виходячи за межі штрафного майданчика, в умовному коридорі
шириною 10 м
|
Хл.
|
1 або жодного правильно виконаного удару
|
2
|
3
|
4–5
|
|
Дівч.
|
Жодного правильно виконаного удару
|
1
|
2
|
3–5
|
||
Для воротарів: 5 кидків м’яча на дальність і точність одним
із вивчених способів з розбігу не більше 4 кроків, не виходячи за
межі штрафного майдан-чика, в умовному
коридорі шириною3 м
|
Хл.
|
1 або жодного правильно виконаного кидку
|
2
|
3
|
4–5
|
|
Дівч.
|
Жодного правильно виконаного кидку
|
1
|
2
|
3–5
|
Рік вивчення
|
Навчальні
нормативи
|
Рівень
компетентності
|
||||
низький
|
середній
|
достатній
|
високий
|
|||
1 рік вивчення
|
Передача
м’яча над собою двома руками зверху
|
Хл.
|
до 3
|
3
|
4
|
5
|
Дівч.
|
до 2
|
2
|
3
|
4
|
||
Прийом
м’яча знизу над собою
|
Хл.
|
до 2
|
3
|
4
|
5
|
|
Дівч.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
||
2 рік вивчення
|
Передача м’яча в
стіну двома руками зверху (відстань 3
м)
|
Хл.
|
до 4
|
4
|
5
|
6
|
Дівч.
|
до 3
|
3
|
4
|
5
|
||
Прийом м’яча
знизу від стіни (відстань 2 м)
|
Хл.
|
до 3
|
3
|
4
|
6
|
|
Дівч.
|
до 2
|
2
|
3
|
4
|
||
3 рік вивчення
|
Передача м’яча
двома руками зверху в парах (відстань 2 м)
|
Хл.
|
до 3
|
3
|
5
|
6
|
Дівч.
|
до 3
|
3
|
4
|
5
|
||
Прийом та
передача м’яча двома руками знизу в парах (відстань 3 м)
|
Хл.
|
до 2
|
2
|
3
|
4
|
|
Дівч.
|
0
|
1
|
2
|
3
|
||
Нижня
пряма або бокова подачі
(6 спроб)
|
Хл.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
Дівч.
|
0
|
1
|
2
|
3
|
||
4 рік вивчення
|
Передача м’яча
двома руками зверху через
сітку в парах
|
Хл.
|
до 3
|
3
|
4
|
5
|
Дівч.
|
до 2
|
2
|
3
|
4
|
||
Прийом та
передача м’яча двома руками знизу в парах
|
Хл.
|
до 2
|
2
|
3
|
4
|
|
Дівч.
|
0
|
1
|
2
|
3
|
||
Верхня
пряма подача (7 спроб)
|
Хл.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
Дівч.
|
0
|
1
|
2
|
3
|
||
5 рік вивчення
|
Передача м’яча
двома руками зверху через сітку в
парах
|
Хл.
|
до 4
|
4
|
5
|
6
|
Дівч.
|
до 3
|
3
|
4
|
5
|
||
Прийом та
передача м’яча двома руками знизу через сітку в парах
|
Хл.
|
до 4
|
4
|
5
|
6
|
|
Дівч.
|
до 3
|
3
|
4
|
5
|
||
Верхня
пряма подача (6 спроб)
|
Хл.
|
до 2
|
2
|
3
|
4
|
|
Дівч.
|
0
|
1
|
2
|
3
|
Рік вивчення
|
Навчальні
нормативи
|
Рівень
компетентності
|
||||
низький
|
середній
|
достатній
|
високий
|
|||
6 рік
вивчення
|
10 верхніх (хл.);
нижніх (дівч.) прямих подач на влучність у зазначену викладачем зону
|
Хл.
|
4
|
6
|
8
|
9
|
Дівч.
|
2
|
5
|
6
|
8
|
||
6 передач на
точність через сітку із зон 2, 3, 4
(в зазначену
зону)
|
Хл.
|
2
|
3
|
5
|
6
|
|
Дівч.
|
1
|
2
|
3
|
5
|
||
7 рік вивчення
|
10 прямих верхніх
подач: на точність в зазначену зону (хл.); в ігровий майданчик (дівч.)
|
Хл.
|
4
|
5
|
6
|
7
|
Дівч.
|
2
|
4
|
5
|
6
|
||
6 передач на
точність через сітку із зони 2, 3, 4 (в зазначену зону)
|
Хл.
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
Дівч.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Рік вивчення
|
Навчальні
нормативи
|
Рівень
компетентності
|
||||
низький
|
середній
|
достатній
|
високий
|
|||
1 рік вивчення
|
Підтягування(кількість
разів)
|
Хл.
у висі
|
до 2
|
2
|
3
|
4
|
Дівч.
у
висі лежачи
|
до 3
|
3
|
6
|
8
|
||
Згинання та
роз-гинання рук в упорі лежачи
(кількість разів)
|
Хл. від
підлоги
|
до 4
|
4
|
7
|
10
|
|
Дівч.
від лави
|
до 4
|
4
|
6
|
8
|
||
Нахил уперед з
положення си-дячи (см)
|
Хл.
|
до 2
|
2
|
3
|
5
|
|
Дівч.
|
до 5
|
5
|
7
|
10
|
||
Піднімання
ту-луба в сід за 30 с
|
Хл.
|
до 10
|
10
|
20
|
28
|
|
Дівч.
|
до 9
|
9
|
18
|
27
|
||
2 рік вивчення
|
Підтягування(кількість
разів)
|
Хл.
у висі
|
до 2
|
2
|
4
|
5
|
Дівч.
у
висі лежачи
|
до 4
|
4
|
8
|
12
|
||
Згинання та
роз-гинання рук в упорі лежачи
(кількість разів)
|
Хл. від
підлоги
|
до 6
|
6
|
10
|
14
|
|
Дівч.
від лави
|
до 5
|
5
|
7
|
9
|
||
Нахил уперед з
положення си-дячи (см)
|
Хл.
|
до 2
|
2
|
4
|
6
|
|
Дівч.
|
до 6
|
6
|
8
|
11
|
||
Піднімання
ту-луба в сідза 30 с
|
Хл.
|
до 11
|
11
|
19
|
29
|
|
Дівч.
|
до 10
|
10
|
18
|
28
|
||
3 рік вивчення
|
Підтягування(кількість
разів)
|
Хл.
у висі
|
до 3
|
3
|
5
|
7
|
Дівч.
у
висі лежачи
|
до 5
|
4
|
10
|
15
|
||
Згинання та
роз-гинання рук в упорі лежачи
(кількість разів)
|
Хл.
від під-логи
|
до 9
|
9
|
14
|
18
|
|
Дівч.
від лави
|
до 6
|
6
|
9
|
12
|
||
Нахил уперед з
положення си-дячи (см)
|
Хл.
|
до 2
|
2
|
4
|
7
|
|
Дівч.
|
до 7
|
7
|
9
|
12
|
||
Піднімання
ту-луба в сід за 30 с
|
Хл.
|
до 12
|
12
|
20
|
30
|
|
Дівч.
|
до 11
|
11
|
19
|
29
|
||
4 рік вивчення
|
Підтягування(кількість
разів)
|
Хл.
у висі
|
до 3
|
3
|
6
|
8
|
Дівч.
у
висі лежачи
|
до 5
|
5
|
12
|
16
|
||
Згинання та
роз-гинання рук в упорі лежачи
(кількість разів)
|
Хл. від
підлоги
|
до 10
|
10
|
15
|
20
|
|
Дівч.
від лави
|
до 7
|
7
|
10
|
13
|
||
Нахил уперед з
положення си-дячи (см)
|
Хл.
|
до 2
|
2
|
5
|
8
|
|
Дівч.
|
до 8
|
8
|
10
|
13
|
||
Піднімання
ту-луба в сід за 30 с
|
Хл.
|
до 13
|
13
|
21
|
31
|
|
Дівч.
|
до 12
|
12
|
20
|
30
|
||
5 рік вивчення
|
Підтягування(кількість
разів)
|
Хл.
у висі
|
до 3
|
3
|
7
|
10
|
Дівч.
у
висі лежачи
|
до 5
|
5
|
15
|
18
|
||
Згинання та
роз-гинання рук в упорі лежачи
(кількість разів)
|
Хл. від
підлоги
|
до 12
|
12
|
18
|
25
|
|
Дівч.
від лави
|
до 8
|
8
|
12
|
15
|
||
Нахил уперед з
положення си-дячи (см)
|
Хл.
|
до 2
|
2
|
5
|
9
|
|
Дівч.
|
до 9
|
9
|
11
|
14
|
||
Піднімання
ту-луба в сід за 30 с
|
Хл.
|
до 14
|
14
|
22
|
32
|
|
Дівч.
|
до 13
|
13
|
21
|
31
|
Ріквивчення
|
Навчальні нормативи
|
Рівень компетентності
|
||||
низький
|
середній
|
достатній
|
високий
|
|||
1 ріквивчення
|
Біг 30 м (с)
|
Хл.
|
Більше 7,0
|
7,0
|
6,5
|
5,8
|
Дівч.
|
Більше 7,4
|
7,4
|
6,9
|
6,2
|
||
Біг 60 м (с)
|
Хл.
|
Більше 11,8
|
11,8
|
10,8
|
10,0
|
|
Дівч.
|
Більше 12,0
|
12
|
11,2
|
10,5
|
||
Рівномірний біг (без урахування часу)
(м)
|
Хл.
|
До 600
|
600
|
800
|
1000
|
|
Дівч.
|
До 500
|
500
|
800
|
1000
|
||
Стрибок у довжину з місця (см)
|
Хл.
|
До 120
|
120
|
140
|
160
|
|
Дівч.
|
До 110
|
110
|
120
|
140
|
||
Стрибок у дов-жину з розбігу способом «зігнувши
ноги» (см)
|
Хл.
|
До 240
|
240
|
260
|
280
|
|
Дівч.
|
До 200
|
200
|
220
|
240
|
||
Стрибок у висо-ту з розбігу спо-собом
«перес-тупання» (см)
|
Хл.
|
До 70
|
70
|
80
|
90
|
|
Дівч.
|
До 60
|
60
|
70
|
80
|
||
Метання ма-лого м’яча на дальність (м)
|
Хл.
|
До 15
|
15
|
22
|
28
|
|
Дівч.
|
До 10
|
10
|
13
|
16
|
||
2 ріквивчення
|
Біг 30 м (с)
|
Хл.
|
Більше 6,7
|
6,7
|
6,2
|
5,6
|
Дівч.
|
Більше 7,1
|
7,1
|
6,6
|
6,0
|
||
Біг 60 м (с)
|
Хл.
|
Більше 11,5
|
11,5
|
10,6
|
9,8
|
|
Дівч.
|
Більше 11,8
|
11,8
|
11
|
10,4
|
||
Рівномірний біг(без ураху-вання часу)
(м)
|
Хл.
|
До 700
|
700
|
1000
|
1200
|
|
Дівч.
|
До 600
|
600
|
800
|
1000
|
||
Стрибок у дов-жину з місця (см)
|
Хл.
|
До 130
|
130
|
150
|
170
|
|
Дівч.
|
До 120
|
120
|
130
|
150
|
||
Стрибок у довжи-ну з розбігу спо-собом «зігнув-ши ноги» (см)
|
Хл.
|
До 260
|
260
|
280
|
300
|
|
Дівч.
|
До 220
|
220
|
240
|
260
|
||
Стрибок у ви-соту з розбігу способом «пе-реступання» (см)
|
Хл.
|
До 75
|
75
|
85
|
95
|
|
Дівч.
|
До 65
|
65
|
75
|
85
|
||
Метання мало-го м’яча на дальність (м)
|
Хл.
|
До 17
|
17
|
24
|
30
|
|
Дівч.
|
До 12
|
12
|
15
|
18
|
||
3 ріквивчення
|
Біг 30 м (с)
|
Хл.
|
Більше 6,4
|
6,4
|
6,0
|
5,4
|
Дівч.
|
Більше 6,8
|
6,8
|
6,4
|
5,8
|
||
Біг 60 м (с)
|
Хл.
|
Більше 11,2
|
11,2
|
10,4
|
9,6
|
|
Дівч.
|
Більше 11,6
|
11,6
|
10,8
|
10,3
|
||
Рівномірний біг1000 м (хв.с)
|
Хл.
|
Більше 5.30
|
5.30
|
5.00
|
4.40
|
|
Дівч.
|
Більше 6.00
|
6.00
|
5.30
|
5.10
|
||
Стрибок у дов-жину з місця (см)
|
Хл.
|
До 140
|
140
|
160
|
180
|
|
Дівч.
|
До 130
|
130
|
140
|
160
|
||
Стрибок у довжину з розбігу способом
«зігнувши ноги» (см)
|
Хл.
|
До 280
|
280
|
300
|
330
|
|
Дівч.
|
До 240
|
240
|
260
|
280
|
||
Стрибок у ви-соту з розбігу способом «пе-реступання» (см)
|
Хл.
|
До 80
|
80
|
90
|
100
|
|
Дівч.
|
До 70
|
70
|
80
|
90
|
||
Метання мало-го м’яча на дальність (м)
|
Хл.
|
До 20
|
20
|
26
|
34
|
|
Дівч.
|
До 14
|
14
|
16
|
20
|
||
4 ріквивчення
|
Біг 30 м (с)
|
Хл.
|
Більше 6,2
|
6,2
|
5,8
|
5,2
|
Дівч.
|
Більше 6,7
|
6,7
|
6,2
|
5,6
|
||
Біг 60 м (с)
|
Хл.
|
Більше 10,8
|
10,8
|
10,0
|
9,0
|
|
Дівч.
|
Більше 11,4
|
11,4
|
10,8
|
10,3
|
||
Рівномірний біг (хв.с)
|
Хл.
1500 м
|
Більше 8.00
|
8.00
|
7.20
|
6.50
|
|
Дівч.
1000 м
|
Більше 6.10
|
6.10
|
5.40
|
5.20
|
||
Стрибок у дов-жину з місця (см)
|
Хл.
|
До 150
|
150
|
170
|
185
|
|
Дівч.
|
До 130
|
130
|
145
|
165
|
||
Стрибок у дов-жину з розбігу способом «зіг-нувши ноги» (см)
|
Хл.
|
До 300
|
300
|
320
|
360
|
|
Дівч.
|
До 250
|
250
|
270
|
290
|
||
Стрибок у висоту з розбігу способом «переступання» (см)
|
Хл.
|
До 85
|
85
|
95
|
105
|
|
Дівч.
|
До 75
|
75
|
85
|
95
|
||
Метання малого м’яча на дальність
|
Хл.
|
До 23
|
23
|
30
|
36
|
|
Дівч.
|
До 15
|
15
|
18
|
22
|
||
5 ріквивчення
|
Біг 30 м (с)
|
Хл.
|
Більше 6,0
|
6,0
|
5,6
|
5,0
|
Дівч.
|
Більше 6,7
|
6,7
|
6,0
|
5,5
|
||
Біг 60 м (с)
|
Хл.
|
Більше 10,4
|
10,4
|
9,8
|
8,8
|
|
Дівч.
|
Більше 11,4
|
11,4
|
10,6
|
10,2
|
||
Рівномірний біг (хв.с)
|
Хл.
1500 м
|
Більше 7.30
|
7.30
|
7.00
|
6.30
|
|
Дівч.
1000 м
|
Більше 6.20
|
6.20
|
5.40
|
5.20
|
||
Стрибок у дов-жину з місця (см)
|
Хл.
|
До 160
|
160
|
180
|
200
|
|
Дівч.
|
До 135
|
135
|
150
|
170
|
||
Стрибок у дов-жину з розбігу способом «прогинаючись» (см)
|
Хл.
|
До 320
|
320
|
340
|
390
|
|
Дівч.
|
До 250
|
250
|
270
|
300
|
||
Стрибок у висоту з розбігу способом «переступання» (см)
|
Хл.
|
До 90
|
90
|
100
|
115
|
|
Дівч.
|
До 75
|
75
|
85
|
100
|
||
Метання мало-го м’яча на дальність (м)
|
Хл.
|
До 26
|
26
|
32
|
40
|
|
Дівч.
|
До 16
|
16
|
19
|
24
|
||
6 ріквивчення
|
Біг 30 м (с)
|
Хл.
|
Більше 5,7
|
5,7
|
5,3
|
4,7
|
Дівч.
|
Більше 6,6
|
6,6
|
5,9
|
5,5
|
||
Біг 100 м (с)
|
Хл.
|
Більше 15,9
|
15,9
|
15,3
|
14,5
|
|
Дівч.
|
Більше 18,0
|
18,0
|
17,5
|
16,8
|
||
Рівномірний біг1500 м (хв.с)
|
Хл.
|
Більше 7.30
|
7.30
|
7.00
|
6.20
|
|
Дівч.
|
Більше 9.00
|
9.00
|
8.30
|
7.45
|
||
Стрибок у довжину з місця (см)
|
Хл.
|
До 200
|
200
|
210
|
220
|
|
Дівч.
|
До 155
|
155
|
170
|
185
|
||
Стрибок у довжину з розбігу (см)
|
Хл.
|
До 350
|
350
|
380
|
410
|
|
Дівч.
|
До 250
|
250
|
280
|
310
|
||
Стрибок у ви-соту з розбігу способом «пе-реступання»
(см)
|
Хл.
|
До 90
|
90
|
105
|
120
|
|
Дівч.
|
До 75
|
75
|
85
|
100
|
||
Метання ма-лого м’яча на дальність (м)
|
Хл.
|
До 35
|
35
|
45
|
50
|
|
Дівч.
|
До 16
|
16
|
20
|
25
|
||
7 ріквивчення
|
Біг 30 м (с)
|
Хл.
|
Більше 5,5
|
5,5
|
5,1
|
4,5
|
Дівч.
|
Більше 6,7
|
6,7
|
5,8
|
5,5
|
||
Біг 100 м (с)
|
Хл.
|
Більше 15,8
|
15,8
|
15,0
|
14,3
|
|
Дівч.
|
Більше 18,3
|
18,3
|
17,8
|
16,8
|
||
Рівномірний біг
1500 (хв.с)
|
Хл.
|
Більше 7,20
|
7.20
|
6.50
|
6.10
|
|
Дівч.
|
Більше 8.50
|
8.50
|
8.20
|
7.40
|
||
Стрибок у довжину з місця (см)
|
Хл.
|
До 205
|
205
|
215
|
225
|
|
Дівч.
|
До 150
|
150
|
170
|
180
|
||
Стрибок у довжину з розбігусм)
|
Хл.
|
До 360
|
360
|
400
|
430
|
|
Дівч.
|
До 250
|
250
|
270
|
310
|
||
Стрибок у ви-соту з розбігуспособом
«пере-ступання» (см)
|
Хл.
|
До 95
|
95
|
110
|
125
|
|
Дівч.
|
До 75
|
75
|
85
|
95
|
||
Метання малого м’яча на дальність
|
Хл.
|
До 40
|
40
|
50
|
55
|
|
Дівч.
|
До 17
|
17
|
21
|
25
|